Szczegóły
powrót do listy przetargówProwadzenie i zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli
Znak: 09/PN/2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące
PROWADZENIA I ZARZĄDZANIA PRACOWNICZYMI PLANAMI KAPITAŁOWYMI
W WOJEWÓDZKIM SZPITALU DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH
W SUCHOWOLI
- Zamawiający
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli z siedzibą Kuraszew 48, 21-310 Wohyń, tel./fax: (083) 353 03 64,
REGON: 000291227, NIP: 538-16-12-227,
e-mail: szpital-suchowola@pro.onet.pl
adres strony internetowej: www.szpitalsuchowola.bip.lubelskie.pl
- Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie prowadzone jest na zasadach i warunkach wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym, zwanym dalej Zapytaniem, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
- Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z warunkami Rozdziału V Zapytania.
Kod CPV: 66131100-8 nazwa kodu CPV: Usługi inwestycji w fundusze emerytalno-rentowe
III. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest wybór Instytucji Finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszym zapytaniu oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215 z późn. zm.).
- Opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał obowiązki wynikające z ustawy o PPK:
- Zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia w procesie wdrażania PPK, w tym:
1) przeprowadzi kampanię informacyjną wśród pracowników na temat PPK oraz dostarczy bezpłatnie materiały informacyjne w wersji papierowej i elektronicznej dla pracowników w terminie ustalonym z Zamawiającym;
2) przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego lub w formie online szkolenia uczestników PPK w zakresie obsługi administracyjnej indywidualnego konta w terminie ustalonym z Zamawiającym;
3) przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego lub w formie online szkolenie dla pracowników zajmujących się obsługą kadrowo- płacową w zakresie obsługi modułu dla pracodawcy w terminie ustalonym z Zamawiającym;
4) inne działania proponowane przez oferenta oraz koszty z nimi związane należy wskazać i opisać w formularzy oferty.
- Kompleksowe wsparcie formalno-prawne związane z przygotowaniem PPK, w tym:
1) przygotowanie pełnej dokumentacji i wzorów dokumentów dotyczących PPK w wersji papierowej i elektronicznej;
2) wsparcie prawne przy rozwiązywaniu problemów interpretacyjnych;
3) opracowanie procedury wdrożenia PPK oraz zasad jego funkcjonowania w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- Uruchomienie i bieżąca obsługa PPK, w tym:
1) integracja modułu do prowadzenia PPK z posiadanym przez Zamawiającego systemem RAKS SQL;
2) wyznaczenie dedykowanego koordynatora/opiekuna do współpracy z Zamawiającym;
3) zapewnienie platformy internetowej dla pracowników Zamawiającego przystępujących do PPK oraz dla pracowników prowadzących sprawy pracownicze związane z PPK;
4) zapewnienie infolinii do bieżącej obsługi uczestników PPK.
- Zamawiający, według stanu na dzień 30.11.2020 r. zatrudnia 139 pracowników, o następującej strukturze wiekowej:
WIEK LICZBA
I < 39 lat 24
II 40-44 lat 11
III 45-49 lat 24
V 50-54 lat 36
V 55-59 lat 17
VI 60 + lat 27
RAZEM 139 |
- Warunki udziału oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków
- W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy:
1) spełnią warunki określone w ustawie o PPK;
2) posiadają uprawnienia do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3) dysponują niezbędną, wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania oferowanych usług;
4) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie oferowanych usług;
5) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/likwidacji oraz nie została ogłoszona wobec nich upadłość/ likwidacja.
- W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w zapytaniu, Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą po dokonaniu oceny ofert zgodnie z zasadami określonymi w Zapytaniu.
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.
- Umowy zostaną zawarte na wzorze Wykonawcy, z uwzględnieniem wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartych w złożonym Formularzu Ofertowym. W szczególności w umowach musi się znaleźć postanowienie o pierwszeństwie stosowania postanowień wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym w stosunku do postanowień zawartych w zaproponowanym przez Wykonawcę wzorze umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości proponowania zmian we wzorze.
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Umowa o prowadzenie konta zostanie podpisania na okres 4 lat, z możliwością miesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Kryteria i sposób oceny ofert
- Oferty oceniane będą w oparciu o następujące kryteria:
KRYTERIUM |
WAGA |
MAKSYMALNA WARTOŚĆ PUNKTOWA |
Średnia opłata z zarządzanie PPK (C) |
50% |
50 |
Średnia opłata za osiągnięty wynik (W) |
40% |
40 |
Ocena ekspercka (O) |
10% |
10 |
- Sposób wyliczenia poszczególnych kryteriów oceny ofert przedstawiono poniżej:
Kryterium oceny ofert |
Liczba punktów |
||
• Średnia opłata za zarządzanie PPK – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 50
Średnia opłata za zarządzanie PPK – średnia arytmetyczna z opłat w poszczególnych funduszach zdefiniowanej daty podanych w Formularzu ofertowym – tabela I kol. 2, rozumiana jako wynagrodzenie za zarządzanie PPK zgodnie z art. 49 ust. 1 ustawy o PPK – procent wartości aktywów netto funduszu w skali roku,
C = Cmin / Co x 50 pkt
gdzie: C – wartość punktowa kryterium Cmin – najniższa średnia opłata zamówienia ze złożonych ofert Co – średnia opłata ocenianej oferty |
MAX. 50 |
||
• Średnia opłata za osiągnięty wynik – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 40
Średnia opłata za osiągnięty wynik – średnia arytmetyczna z opłat w poszczególnych funduszach zdefiniowanej daty podanych w Formularzu ofertowym – tabela I kol. 3, rozumiana jako wynagrodzenie za osiągnięty wynik zgodnie z art. 49 ust. 3 ustawy o PPK – procent wartości aktywów netto funduszu w skali roku,
W = Wmin / Wo x 40 pkt gdzie: W – wartość punktowa kryterium Wmin – najniższa średnia opłata zamówienia ze złożonych ofert Wo – średnia opłata ocenianej oferty |
MAX. 40 |
||
• Ocena ekspercka przeprowadzona przez Komisję Zamawiającego:
|
MAX. 10 |
||
L.p. |
KRYTERIUM |
LICZBA PUNKTÓW |
|
1. |
Odległość Zamawiającego do najbliższej placówki |
od 0 do 1* |
|
2. |
Liczba podpisanych umów o prowadzenie PPK na dzień 30.11.2020 r. |
od 0 do 1** |
|
3. |
Wartość zarządzanych aktywów w zł na dzień 30.11.2020 r. |
od 0 do 1** |
|
4. |
Posiadane doświadczenie w programach emerytalnych |
od 0 do 1 ** |
|
5. |
Brak opłat za zarządzanie (wskazać w formularzu ofertowym daty obowiązywania zwolnienia – tabela I kol. 4) |
od 0 do 1** |
|
6. |
Brak opłat za osiągnięty wynik(wskazać na formularzu ofertowym daty obowiązywania zwolnienia – Tabela I kol. 5) |
od 0 do 1** |
|
7. |
Dodatkowe benefity dla pracowników, mobilna aplikacja na telefon oraz inne funkcjonalności. Należy wymienić wszystkie i załączyć dokumenty ze szczegółowym opisem – Formularz ofertowy Tabela III |
od 0 do 4 *** |
|
* 1 punkt otrzymuje oferta o najbliższej odległości placówki od siedziby Zamawiającego
** 1 punkt otrzymuje oferta o najwyższej wartości lub najdłuższym czasie
*** za każdy benefit 1 punkt (max 4 pkt)
Ostateczna ocena punktowa (K) wyliczana będzie wg wzoru:
K= C+ W+O;
gdzie:
C – oznacza kryterium „średnią opłata za zarządzanie PPK”
W – oznacza kryterium „średnią opłatę za osiągnięty wynik”
O – oznacza kryterium „ocenę ekspercką”
- Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać Wykonawca w zastosowanych kryteriach oceny wynosi 100 pkt. Punkty zostaną obliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów i którego oferta będzie spełniała warunki wymagane przez Zamawiającego.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
VII. Sposób przygotowania oferty
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego;
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
- Ofertę należy przygotować w języku polskim;
- Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do jej podpisania zgodnie z zasadami reprezentacji z aktualnego wpisu do właściwych rejestrów/ewidencji lub przez pełnomocnika/pełnomocników zgodnie z zakresem załączonego pisemnego pełnomocnictwa; jeśli upoważnienie nie wynika z ogólnie dostępnych danych rejestrowych (wpis KRS, CEIDG) wówczas należy załączyć dokument poświadczający umocowanie danej osoby/ osób do podpisania oferty;
- Wszelkie poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez upoważnioną(e) osobę(y);
- Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania; 3) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie ze wzorem oświadczenia, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku ofert wspólnych w/w odpis składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu). Wykonawca załączy do oferty lub wskaże w formularzu oferty stronę internetową, na której są dostępne; 5) upoważnienie (pełnomocnictwo) w przypadku podpisywania oferty przez osobę, której umocowanie nie wynika z załączonego dokumentu rejestracyjnego, określającego status prawny Wykonawcy oraz zasady reprezentacji i osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy (wydruk, odpis z KRS, CEIDG). W przypadku załączenia do Oferty nieczytelnej kopii pełnomocnictwa bądź budzącego jakiekolwiek wątpliwości Zamawiający może żądać okazania oryginału pełnomocnictwa; 6) dokument potwierdzający wpis do ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju; 7) projekt umowy o zarządzanie PPK; 8) projekt umowy o prowadzenie PPK.
VIII. Termin i miejsce składania ofert
- Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2021 r. do godziny 10:00, natomiast otwarcie kopert z ofertami nastąpi w tym samym dniu o godzinie 10:15 w Wojewódzkim Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli.
- Dopuszcza się złożenie oferty: w formie pisemnej w zamkniętych kopertach z opisem „Wybór instytucji finansowej zarządzającej i prowadzącej Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)” w siedzibie Zamawiającego, bądź za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera. W przypadku wysłania oferty za pośrednictwem poczty polskiej czy firmy kurierskiej, decyduje data i godzina wpływu przesyłki do siedziby Szpitala, a nie data stempla pocztowego (data nadania).
- Oferta złożona po wyżej wyznaczonym terminie zostanie uznana za niezłożoną i nie podlega ocenie.
- Szczegółowe informacje w sprawie udzielane są pod adresem e-mail: szpital-suchowola@pro.onet.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Wszelkie pytania dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować na adres e-mail: szpital-suchowola@pro.onet.pl Wszystkie pytania i wszystkie odpowiedzi są przekazywane do wiadomości wszystkich Wykonawców, którzy biorą udział w postępowaniu, bez wskazywania autora pytania.
- Termin związania z ofertą
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Zawarcie umowy
- Zawarcie umowy o zarządzanie PPK nastąpi w terminie 30 dni od otrzymania pisma o wyborze, nie później niż do dnia 26 marca 2021 r.;
- Zawarcie umowy o prowadzenie PPK w terminie 30 dni od otrzymania pisma o wyborze, nie później niż do dnia 10 kwietnia 2021 r.
- Informacje dotyczące RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Suchowoli, Kuraszew 48, 21-310 Wohyń;
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu jest Wojciech Mojski (iodo-szpital-suchowola@o2.pl);
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą:
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż .podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym ze Szpitalem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej.
- Administrator danych zobowiązuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.
XII. Załączniki do zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1- Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 2- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia.
- Załącznik nr 3- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych zgodnie ze wzorem oświadczenia.
Dyrektor Szpitala
Andrzej Olko
- BPS TFI S.A. ul. Grzybowska 81 00-844 Warszawa
Oferta nr 1/2021
Wartość punktowa w poszczególnych kryteriach:
Średnia opłata za zarządzanie PPK (C)- 46,26 pkt.
Średnia opłata za osiągnięty wynik PPK (W)- 40,00 pkt.
Ocena ekspercka (O)- 3,00 pkt.
Łączna ilość punktów- 89,26 pkt.
Data wprowadzenia oferty: 2021-01-18 - Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. ul. Stanisława Żaryna 2B 02-593 Warszawa
Oferta nr 2/2021
Wartość punktowa w poszczególnych kryteriach:
Średnia opłata za zarządzanie PPK (C)- 41,60 pkt.
Średnia opłata za osiągnięty wynik PPK (W)- 40 pkt.
Ocena ekspercka (O)- 4,00 pkt.
Łączna ilość punktów- 85,60 pkt.
Data wprowadzenia oferty: 2021-01-20 - Pekao Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. ul. Marynarska 15, budynek New City 02-674 Warszawa
Oferta nr 3/2021
Wartość punktowa w poszczególnych kryteriach:
Średnia opłata za zarządzanie PPK (C)- 50,00 pkt.
Średnia opłata za osiągnięty wynik PPK (W)- 40,00 pkt.
Ocena ekspercka (O)- 9,00 pkt.
Łączna ilość punktów- 99,00 pkt.
Data wprowadzenia oferty: 2021-01-21